CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Saturday, November 20, 2010

Bonda Bersuara

hari ni mell g ampang. Wedding one of my ex schoolmate. Kawen dah awek sorang tu. Masa wedding tadi ramai kawan-kawan lain datang. Meriah gak. Tapi yang mell nak cite ni bukak sebab wedding tu. Tapi pasal Bonda.


masa on the way nak balik beliau call. Ni perbualan mell ngan dia.


Bonda  : kat mana dah?
saya    : on the way balik ma. nape?
Bonda  : ramai kawan datang? ada datang dengan anak ke?
saya    : ada ma. ngan laki, ngan anak, ngan tunang, ngan bf.
Bonda  : kamu bila lagi? 
saya    :  ma....takmaulah....ada jodoh ada lah...


oke~ saya tahu apa bonda rasa bila bonda tengok kawan-kawan bonda sudah bercucu dan bonda...bakal menantu pun bonda tak nampak. =) dan ayah, saya juga tahu yang bila ayah jumpa kawan-kawan ayah, soklan pertama ditanya, berapa dah cucu. 

wahai ayah bonda,

saya bukan taknak kawen. tipu kalau kata taknak kan? cuma...saya rasa saya belum sedia nak jadi seorang isteri. ayah bonda janganlah risau, kalau ada jodoh saya, akan sampai waktunya nanti. waktu tu, ayah nak tempah dewan pwtc pun x pe. saya sanggup~ tapi ayah bayar la ye. :)

for those yang nak kawen sempena  cuti-cuti sekolah ni, mell ucapkan Selamat Pengantin Baru ya. pada Haiza & Amin semoga berbahagia ke anak cucu ya! :) 

2 orang mendoakan:

Fifie said...

terima kasih..anak cucu je??hingga akhir hayat la..baru besh :)

Mellyana Sara said...

wew! sampai ke surga ya fie! ;) kamu cantik sangat hari tu. =)

Duit Poket