CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Friday, November 19, 2010

Saya Nak Meluah

saya penat

saya stress
saya tension
saya rasa cam nak gila

cuba jadi saya
tak ke sekolah
belajar dengan buku rujukan
dengan internet
dan cuma bergantung 
dengan kelas tuesyen

tak sampai seminggu 
exam nak mula
tau tak macam mana tekanan yang rasa?

saya takut saya gagal
memanglah saya dah prepare semua
tapi saya takut
TAKUT

pada DIA je tempat saya mengadu
diberi kekuatan hati dan ketenangan

sekarang satu je saya fikir

apa nak jadi...jadilah....
sumpah saya dah penat...

saya bukan Malia Masrom yang dulu

dulu dia kuat
hati dia tabah
mindah dia tenang
sekarang semua dah hilang

jangan tanya mana semua tu pergi
sebab saya dah rasa give up

T___________T

kalau saja apa yang ada dalam hati saya ni boleh di x-ray......


p/s: Tuhan...cuma KAU yang lebih mengetahui apa yang tersurat dan tersirat...yang baik itu hanya dariMu dan yang teruk itu datangnya dari aku.... T____T


2 orang mendoakan:

Ini blog amirah said...

sabar dik...xsemestinya kala cemerlang spm boleh cemerlang kat universiti...dan sebaliknya.....

spm hanya basic....kalau nak senang belajar...just pikirkan benda tu senang dan ia akan jadik senang....

yang penting jangan terlalu stress...sebab kdg2 kalau kita terlalu stress....otak kita jadik blank....tapi..kalau xstress...kita akan buat sambil lewa....jadik...stress tu biar berpada2.....

fikirkan kejayaan adik masa amik result nanti...ok?

i believe u can do it....and gud luck!

Mellyana Sara said...

thanks sis... T___T

Duit Poket