CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Tuesday, December 14, 2010

Awak & Saya VII


selamat malam sayang

hari ni 14.12.2010

dah 3 minggu awak saya tak dengar suara awak
rindu sangat-sangat awak
Tuhan je tahu apa saya rasa saat ini awak

tapi saya tak salahkah awak
keadaan buat kita camni

awak,
derita awak makin teruk
sungguh saya tak tahu 
tapi siang tadi saya tanya pada dia
mujur dia ada tadi

kenapa mesti macam tu

:'(

patut awak tak on fon
tak reply mesej saya
keadaan awak semakin teruk

sabar banyak-banyak ya sayang
Tuhan sayangkan awak sebab tu
Dia uji awak bertalu-talu
saya doakan dari sini ya
nak ke sana saya tak mampu

awak jangan risau
saya akan tetap tunggu awak
hati saya takkan berubah walau apa terjadi pada awak

saya tunggu awak!



0 orang mendoakan:

Duit Poket