CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Sunday, January 16, 2011

maafkan aku!

kau itu hak orang
maafkan aku kerana terhanyut sebegini jauh
aku yang salah
tak sepatutnya aku biarkan hati ini
terbuai dengan kata-katamu
seharusnya aku tahu jurang itu harus aku dirikan
seawal perkenalan kita


kini ;


di saat hati ini kekosongan
hanya kamu yang ada menemani
dan aku


terleka dengan segalanya tentangmu


maafkan aku
seharusnya kita tidak serapat ini
aku tidak mahu menjadi orang ketiga
aku tidak mahu menjadikan dia mangsa
kerana aku


mungkin
kita akan semakin renggang selepas ini
ia demi kesejahteraan perhubungan kalian


maafkan aku sayang!

p/s : mencintai hak orang itu tidak baik. hindari sebelum terlewat.



0 orang mendoakan:

Duit Poket