CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Sunday, January 16, 2011

maafkan saya


rasanya dah lama saya tak menjiwang diri di sini
bukan dah berhenti buat kerja-kerja jiwang ni
cuma

saya rasa kosong yang teramat
ingin berjiwang tapi jiwa takde

berkali-kali cuba menulis poem-poem baru
try wat cerpen baru yang ada HAPPY ENDING
seperti yang my readers pernah request

tapi semua tak menjadi

nanti bila saya dah recover hati saya balik
jiwa saya dah kembali ke paras normal

jiwangan semua akan kembali ye

ekceli
dalam proses menulis kisah bersiri

storyline dah ada 
cuma nak mengarang tu asyik tak menjadi

kawan-kawan doakan saya ye!

saya rindukan masa-masa lalu saya
dan perlu waktu untuk mengubati kerinduan tu

;)

jaga diri semua!

0 orang mendoakan:

Duit Poket