CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Wednesday, February 9, 2011

Buat Anon Si Penanya

untuk incek @ cik anon~ maaf. saya tak tau jantina kamu. ;)

tentang saya dan dia
perlu ke saya cerita 
satu demi satu pada kamu?
kisahkan dari mula semuanya ke kamu?

dari cara kamu menanyakan soalan tu
saya rasa yang kamu itu dia
maaf kalau saya salah

:)

tentang keburukannya
kalau kamu anggap itu keburukan  dia
pada saya itu istimewanya dia
itu lebihnya dia

dia bukan laki-laki berayat manis
tapi dia si tegas yang menutur apa benar padanya
dan saya si degil yang suka menjawab
sebab itu sering di jerit pekik marah oleh dia

dan itu buat dia beza dari lelaki lain

dan sampai hari ni
saya tak pernah jumpa lagi
seorang laki-laki seperti dia

:)

jangan tanyakan soalan bodoh cam tu lagi ya
sebab penat nak jawab
dan rasanya saya tak perlu jawab kot
sebab saya TAK KENAL KAMU ANON

tata!


4 orang mendoakan:

♥ annafeez ♥ said...

good sara :):) jangan layan anon tu hehe

Mellyana Sara said...

:) saya penat ditanya soalan merapu setiap hari.

Anonymous said...

kecoh. kalau x bagi tanya block lah comment box ni.

Mellyana Sara said...

saya nak block awak anon tapi tak leh trace id awak. :) kalau tak dah lama block awak.

Duit Poket