CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Saturday, February 26, 2011

Tentang Lelaki

sorry kalau entry ni agak gedik and buat korang rasa cam meluat. tak suka...xpe. boleh click X kat atas tu. :)


perkara tentang lelaki yang saya tak suka


* terlalu jiwang 
* manja kalahkan saya
* tak matang lansung
* suka tanam tebu tepi bibir *peribahasa melayu!*
* suka paksa-paksa * kalau oncol, memang aku telak fon. kalau depan mata, memang kene lempang percuma.*
* tak pernah cuba paham saya * saya susah difahami - seperti kata dia *
* punya rasa tidak percaya pada saya

perkata tentang lelaki yang saya suka


* matang
* fikirkan tentang masa depan
* sayangkan diri dan kelurga dia
* utamankan keluarga dalam segala hal
* punya sikap toleransi 
* percayakan pasangan
* sayangkan seseorang - sayang sampai mati

sekian, terima kasih.


=)


- ini luah rasa tentang lelaki yang melewati hidup saya. letih sebenarnya melayan mereka yang sikapnya tak kene di hati saya. tahu, takde yang sempurna. tapi tidak-tidak, apa yang tak suka tu, 70% tidak ada pada mereka. kalau ada, memang saya akan mengasingkan diri dari mereka. maaf, saya tak banyak cakap. tapi saya luah dengan perbuatan. kalau tak faham, buat-buat faham je la ye. :) -



2 orang mendoakan:

MaTNaggeR said...

Cerewet lah U haha =P

Mellyana Sara said...

hahahaha! well~ u pun mesti ada yang u suka dan tak suka kan? :)

Duit Poket