CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Sunday, March 20, 2011

Jangan Ajar Aku Sayang Kau!


- aku tak romantik lansung. lansung tak. aku tak reti tunjuk aku sayang. memang itu benda worse pasal aku. aku tak pandai nak gedik manja cam yang lainlain. kalau agakagak takleh blah ngan perangai aku cam ni - jangan ajar aku sayang kau. -

sebab benda ni
aku sering ditinggalkan
dikecewakan
dipermainkan

seolah aku ini manusia tak berperasaan
setiap kali hati ini aku buka
yang menjengah pasti yang meminta dibalas cintanya
dibalas rasa rindu mereka
dengan cara yang gedikmanja

bagaimana lagi harus aku terangkan

aku manusia yang tidak tahu melafaz cinta
apa lagi tuturkan rindu dan sayang
sungguh aku tak reti buat semua tu

berjuta kali kau ajar aku
berjuta kali juga aku masih kaku

tolonglah
fahami aku apa adanya aku

jika tidak

tolong...aku rayu...
jangan ajar aku sayangi kau
cukup!


" Saya minta maaf. Saya tak rasa awak cintakan saya. Saya tak dapat rasa semua tu. "

" Awak tak pernah sayangkan saya. Awak sibuk dengan dunia awak. Awak abaikan saya. "

" Awak ada atau tak sama je. "


kalau saja kau tahu bagaimana rasa sayang cinta rindu
yang terpuruk dalam hati aku
pasti kau menyesal sebab tinggalkan aku

semoga siapa-siapa yang pernah jengah hati ini
dan tak pernah bahagia

temui kebahagiaan yang kalian mahu.
aku terima yang aku ini

memang tak romantik apatah lagi gedikmanja.


6 orang mendoakan:

senyumSOYA said...

saya pun x reti....
ermmm jadi diri sendiri...itu lebih baik~ (^^_

chibiehazs said...

x apa.. suatu hari nanti akan ada yang akan merasa apa yang kamu rasa..
he will fill ur love walaupun kamu x tunjuk.. :D

Hapiz Rahman said...

rilek je. lama-lama ko jumpa jugak wei..

mellyana sara said...

senyumSOYA : saya sentiasa jadi diri saya dan akan tetap begitu. :) cuma mereka2 ni tak pernah cuba faham saya. rasanya - saya bukanlah susah nak difahami sangat pun.

mellyana sara said...

chibiehazs : hope so. :)

mellyana sara said...

HR : dah lama sangat relek yang jadi gini. teremosi sudah. hehehe!

Duit Poket