CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Tuesday, April 5, 2011

- Senyum -



" pernah ada rasa cinta...antara kita kini tinggal kenangan...
ingin ku lupakan semua tentang dirimu...namun tak lagi kan seperti dirimu oh bintangku... "


saya masih sayangkan awak
tak beruabah
memang saya ego sebab buat semua ini pada awak
saya keras hati

tapi percayalah

apa saja yang saya buat
meski ia sakitkan hati awak
buat awak marah

semua untuk gembirakan awak

:')

saya begini pun tak apa
asalkan yang saya cinta
gembira

meski gembira itu tanpa saya 
di sisi awak

:')


" awak tengok bulan? kalau awak tengok bulan, kita tengok bulan yang sama. Terasa dekat. "


- Cukup bagi saya kalau orang yang saya sayang itu gembira. Kegembiraan dia itulah kebahagiaan saya. Manusia lain tak tahu konflik kita dan tak perlu tahu kenapa akhirnya kita begini. Cukup saya tahu. Sebab...awak sediri belum sempat fahami saya sedalamnya. Awak tahu tak, belum pernah 1 hari saya lupakan awak. ;) -

Saya rindu awak, Sang Pencinta!


0 orang mendoakan:

Duit Poket