CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Wednesday, May 11, 2011

Memilih ke? Mana ada lah. :)


Ya. Aku sedar aku dah 24 tahun. Tapi tak perlu la tanya-tanya aku soalan seperti itu lagi. Letih menjawab.

* * * *

Petang itu aku duduk dengan bonda sambil menonton tv. Aktiviti hari minggu. Tak ada benda nak dibuat. Tiba-tiba terasa nak tanya soalan yang memang feveret aku tanya ngan bonda.

" Ma, kenapa kawankawan asyik tanya, bila nak kawen? orang bosan la!" Pancing aku.

"Kamu dah 24. Biasalah."

"Boleh tak kalau orang tanya soalan lain?"

Bonda cuma senyum. :)

* * * * *

Ok. Kenapa aku tak kawen lagi? Kenapa aku tak berpacaran? Memilih ke? Hmmmmm~

Aku sebenarna tunggu aura. :) Seorang lelaki yang cukup sekadar dia tersenyum tapi dah buat jantung aku berhenti sesaat. Susahkan nak jumpa? Selepas dia, aku tak jumpa lagi yang punya aura macam tu. Aku memang takleh blah ngan lelaki yang ayat manis, too caring, too romantic. Aiseh. Rimas. 

Pada aku cukup sekadar lelaki itu tahu tanggungjawab dia, tahu jaga aku, sayang aku, and tak buat bendabenda yang mengecewakan aku, cukuplah. Takyah nak i love u sangat, i miss you sangat. Aku dah lalu zaman cam tu. :)

Takde lah memilih pun kan? Just a simple guy for a simple princess. Hahaahaha! 

Tapi, kalau dia ada pendidikan itu bonus untuk aku. :)

p/s : Bonda, doalah saya cepat jumpa jodoh. Dah masuk UTAR ni mana tau dapat anak cina ke. Heee! :)


Duit Poket