CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Wednesday, May 25, 2011

Saya Pelajar Universiti Tunku Abdul Rahman!



Syukur. Alhamdulillah.



Semalam hari pendaftaran di UTAR ( Universiti Tunku Abdul Rahman ).Pagipagi sampai orang dah ramai beratur. Ramai sangat. Lepas dapat parking ayahbonda suruh saya dan adik terus beratur dengan yang ada itu. Kat sini, semua cina. Kalau kira peratusan, agaknya 95% cina, 3% india dan cuma 2% melayu. Tapi takpe gak. Pengalaman baru kan. :)

Kat sini aku ambil Bachelor Of Communication (Hons) in Journalism atau kata melayu dia kewartawanan. Inilah citacita aku dari dulu. Lepas melalui macammacam halangan akhirnya citacita aku dan proses untuk aku capai. Syukur.


Ini antara gambar banggunan yang ada. Serius besar sangat UTAR ini. Semalam nak pergi cari sticker tampal kat kereta. Punyalah melilau. Hahahaha! Semput mak~ :)

Harap ini adalah pilihan aku yang paling tepat. Ini citacita aku impian aku. Aku nak sangat jadi salah seorang kakitangan di Karangkraf. Sangat teringin. Tiap kali beli majalah, bahagian editor mesti aku tak lepas baca. Harap aku mampu capai citacita ini. 

Okelah. Nak sesiap ini. Ada orietasi untuk seminggu ini. Huhu~ benda paling tak best bila sambung belajar. :) Doakan aku ye kawan-kawan. Tata!


p/s : gambor cilok dari FB adik. Jangan marah eh! :)


0 orang mendoakan:

Duit Poket