CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Monday, June 20, 2011

Iman - Ini Untuk Awak


" Maaf - tulisan kali ini tentang hati. Tak suka, tak yah baca. "


aku tak tahu dari mana dia datang. cuma yang aku tahu selama ini aku nampak dia selalu ada depan mata aku. ya. dunia kami dunia maya. tapi tak salahkan? ini bukan yang pertama aku lalui.

aku tegur dia dulu. sekadar untuk hilang bosan. makin lama makin aku suka dengan cara dia. dia dan aku punya cerita sama. kehilangan dan kesepian. mungkin itu buat aku rasa serasi dengan dia. dia seolah faham aku. dia tanya aku 5 soalan dan 5 soalan itu aku rasa sudah cukup buat dia kenal 30% tentang aku. Tuhan, dia kah rusuk kiri yang bakal aku lengkapi? 

dia tanya aku, nama apa aku mahu dia panggil. Lalu aku beri sebaris ayat yang ayahbonda hadiahkan pada aku. dan dia memilih cahaya. Tuhan, kenapa itu dia pilih? dan aku, memilih memanggilnya IMAN. indahkan nama dia? dia ada sepasang nama yang menarik pada aku. :)

ya, memang aku dah jatuh suka pada dia. aku tak tahu ini cinta atau apa. tapi,aku suka dia. cara dia. pemikiran dia. aku selalu terjatuh pada orang yang salah. aku harap kali ini, tidak lagi.

dia : tak 
dia : erm 
dia : maksud saya
dia : jgn bg saya harapan 
dia : y besar mcm nih
dia : saya erm
dia : mmg suka awak 
aku : sy tau sktnya bila harapan kita tinggi
aku : ..
aku : and takkan sy nak bg org jatuh sbb sy x nak dia skt cam sy penah skt...
dia : erm
aku : ;]
dia : :)
dia : saya tak de pape wak
dia : tak de apa y semua perempuan nak 
dia : apa y perempuan damba kan 
dia : saya biasa wak 
aku : sy igt awak dah kenal sy
aku : urm
aku : cam tu
aku : kita kawan2 dulu
aku : mybe awk x yakin dgn sy
aku : and sy x nak awk rasa serba slah
aku : :)
aku : dont worry eh
aku : sy oke je
aku : :)
dia :  tak tak 
dia :  saya bukan tak yakin
dia :  hahaha
dia :  saya nak awak sedar
dia :  y saya mg tak de pape sebelum 
dia :  awak akan lebih mengenali saya
dia :  dan 
dia : mgkn dah terlalu lama sangat berkenalan
dia : awak akn jth cinta
dia :  tp
dia :  tak seperti awak harapkan 
aku : :)
aku : awak tak tahu lagi kisah cinta ke4 sy kan?
aku : kalau awak tau mybe awk sedar sy x cam perempuan lain
dia : sb saya tak tau la
dia :ok
dia :  :)
aku : :)


saya tak paksa awak untuk pergi sejauh itu. tidak. beri ruang pada kita untuk lebih kenali. saya cukup selesa dengan awak. awak tak ada apa yang saya tak suka dan awak ada apa yang saya suka. itu dah cukup. :) harap, awak tak serik kenal dan berkawan dengan saya. dan, nama itu, mungkin memang dah tertulis dideserved kan untuk awak. siapa tahu saya ini bakal menjadi penyambung tulang rusuk kiri awak. :)

semoga Tuhan memberi izin dan mimpi sepi kita berakhir diganti dengan happiness yang dah lama kita masing-masing cari.


p/s : nur iman

0 orang mendoakan:

Duit Poket