CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Saturday, July 30, 2011

1 Hari







Hari ini mungkin hari indah bagi aku
selepas berharihari dirundung sepi ;




tidak tahu mana munculnya
tidak sedar bila hadirnya
tahutahu
dia datang dan buat aku ketawa
keletahnya caranya 
mengukir senyuman dihati aku


dia kata aku pelik
aku lain dari temanteman yang ada


mungkin rasa kamu saja kawan
aku tetap sama dengan mereka
mungkin bezanya cuma
jiwa aku tak sempurna mereka
mungkin kerana itu berbezanya aku dari yang ada


harap perkenalan ini mampu berlanjutan lebih lama


oh, terima kasih sebab buat 1 hari aku ria
terima kasih banyakbanyak
kau kawan yang baik


:)


dan ini, khas untuk kamu Mr.S



1 orang mendoakan:

Mawar Berduri said...

mr.s cuba memenangi 'soul' kamu.



semoga berbahagia.

Duit Poket