CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Friday, July 29, 2011

Pergilah







Langkah 1 ;




delete semua 1012 sms dari awak
selama lebih 10 hari punya simpanan
delete semua
sumpah!
saya takkan nangis waktu delete ni
saya cuba untuk tak nangis




Langkah 2 ;




masukkan ke dalam kotak semula
apa yang pernah awak beri
jam itu harap ikhlas la ya
sebab cantik so saya akan pakai 
selagi ayahbonda tak belikan jam baru
oh~ rekod tu kalau boleh dikotakkan
saya dah buat
masalah tak boleh
jadi, delete sajalah




Langkah 3 ;




delete awak dari hati dan ingatan saya
ya, yang ini payah sikit
payah banyak rasanya
tapi takpe saya cuba




sebab
saya dah penat diperbodohkan!




Terima kasih untuk segala wang ringgit yang awak belanjakan untuk saya
andai itu pembaziran minta dihalalkan
andai sudah dihalalkan
terima kasih daun keladi
harapharap awak jangan jelma lagi
sebab serius


SAYA DAH BENCI.


:)




sekian, terima kasih.




p/s : hari ini aku sayang cinta rindu mati kat kau, tapi salah sikit - aku boleh campak kau jauhjauh dari hati aku dan masukkan dalam list jantan celaka yang pernah aku kenal. :) 





2 orang mendoakan:

A said...

Slm..buat bersabar lah ye..tabah2..wuwuu ;(

Mellyana Sara said...

:) terima kasih.

Duit Poket