CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Saturday, July 23, 2011

Diari Baru


selepas sekian lama tak menulis diari
akhirnya pencarian diari yang sesuai dah jumpa

nak tengok?
kat sini aku tampal beberapa keping yang rasanya
boleh dikongsi bersama ya


:)
tak seberapa tapi serius aku gembira jumpa buku ni
sangat gembira

* * * * * * * *



* kenapa biru? sebab biru TENANG. ;) *



* senget plak. Sorry. ;)*




* reben tu comei kan? sorry sayang. saya kerat sikit tampal kat sini. :) *






* Warranty sampai 2013. :) *



* hem. *


* ini - tak tahu nak kata apa. tapi...itulah dia. *


aku bukan nak menayang tapi ini sesuatu yang berharga dalam hidup aku
aku tak reti nak nilai mahal atau tidak sesuatu barang sebab aku lack pasal duit 
pada aku mahal sesuatu barang pada apa barang itu dari siapa barang itu dan apa ada dengan barang itu
macam jam ni

ini yang pertama aku tulis dalam buku biru ini
dan mungkin tak lama lagi akan penuh

mungkin

pada awak segera sihat dan kembali mengganas
saya rindu sangatsangatsangatsangatsangatsangatsangat
maaf tak mampu ke sana dan temankan awak seperti seharusnya
tapi saya harap awak faham tentang kekakangan yang ada
mogamoga Tuhan kuatkan awak dan beri kesihatan yang terbaik pada awak
saya
akan mendoakan awak di sini dan mengharap tiada yang buruk terjadi
serius...saya risau!

hidup baikbaik kat sana
saya sayang awak selalu IMAN

:')

p/s : pada bonda saya oke. anak bonda kan kuat? tq untuk mesej itu dan maaf buat bonda risau. jangan khuatir, saya anak bonda yang kuat hatinya. saya kan cekal. :) sayang bonda!




0 orang mendoakan:

Duit Poket