CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Friday, July 22, 2011

Virgo | Sesi Suai Kenal



nak share something pasal diri sendiri
tentang saya

:)

saya lahir 6 September 1987 dan berbintang virgo
so jom lihat apa yang ada


* * * * * * * * * * * * * * * 

WANITA TANAH
Wanita tanah dilahirkan di bawah zodiak Taurus(21 April-20Mei), Virgo(24Ogos-23 September) dan Capricon(22 Disember-20 Januari).

*seorang yang boleh dijangka, berwibawa dan praktikal.
*Penyabar dan bertolak ansur, mempunyai kehendak dalaman dari segi emosi dan material.
*Semangat produktif dan gigih yang disertai dengan sikap berhati-hati menjadikan wanita tanah berkemampuan mencapai kejayaan dalam perniagaan.
*Kebijaksanaan dan kepintaran yang diperolehi sering tersembunyi oleh air muka semulajadi yang pendiam dan tenang.
*Sifat marah yang terkawal serta keperluan untuk keteguhan dan kawalan sering terbawa-bawa dalam perhubungan yang amat konservatif, serius dan sederhana.
*Tidak mudah menunjukkan sifat penyayang tetapi wanita tanah adalah seorang kekasih yang setia dan berwibawa.


* * * * * * * * * * *

BINTANG VIRGO
Periode : 23 Agustus s/d 22 September
Arti Virgo : Perawan
Simbol :Wanita
Jodoh : CARPRICORN, TAURUS, LEO  

Sifat Sifat Umum
Virgo yang dilambangkan dengan Gadis iniberarti kesucian. Sifatnya yang selalu tampak ini selalu kritis jadi tepat kalau jadi kritikus. Dia tidak mau menerima begitu saja yang diterangkan seseorang kepadanya dan pekerjaannya selalu kelihatan rapi. Golongan ini tidak senang menonjolkan diri ditempat umum. Firasatnya sangat tajam. Kalau ia ingin mengetahui suatu hal pasti akan diselidiki sampai secara detail.  

Ciri Ciri Khas
Biasanya golongan ini keras kepala dan jika ditolong seseorang ia tidak mudah melupakannya demikian juga sebaliknya, dan dia sangat pencinta keluaganya. Suka mencampuri urusan orang lain dan cerewet, Berpakaian rapi dan suka warna tua.  

Kesehatan
Penyakit yang seringmuncul pada golongan ini ialah sesak napas, pusing kepala dan sakit jantung.


* * * * * * * * *


Virgo Yang Serius
Ciri Positif:
Orang yang lahir pada tarikh antara 22 Ogos hingga 22 September dikatakan bernaung di bawah zodiak VIRGO, yang berlambang Seorang Gadis. Dengan yang demikian, anda suka pada kerja, hasil kerja sempurna, punya wira diri, suci, mengutamakan penjagaan kesihatan, ada kesedaran, memberi penumpuan berdisiplin, praktikal, sedia berkhidmat dan menyeluruh.

Ciri Negatif:
Walau bagaimanapun, ada kalanya anda berasa bimbang, cerewet, berpandangan sempit, terlalu tertib, suka merungut, tidak mudah mengaku kalah, dan ada ciri mengkritik.

Kualiti Astrologi:
Anda termasuk dalam kategori berubah-ubah, iaitu mudah mengalami daya perubahan, daya penyesuaian dan daya keseimbangan. Dengan kategori berubah-ubah ini, anda adalah kreatif walaupun tidak selalu praktikal. Lambang-lambang yang termasuk dalam kategori berubah-ubah selain anda ialah GEMINI, PISCES dan SAGITARIUS. 


=) itu sajalah. cukup kot. ya..saya 90% seperti yang tertera. tidak mudah mengaku kalah, pencinta yang setia, firasat yang sangat tajam. :) harap mudah untuk kenali saya lepas ini ya.




0 orang mendoakan:

Duit Poket