CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Thursday, July 14, 2011

Hati Seorang Lelaki 2





Di dalam sebuah kereta
Seorang lelaki berkemaja hitam, berkaca mata,
Memegang kejap stereng kereta
Dia mengeluh...berat...


Ada sesuatu membeban di dadanya
Sesuatu yang sukar untuk dia rungkaikan
Dia sudah jatuh cinta
Dengan seorang gadis yang dia tidak pernah berjumpa




Dia sedar yang dia benarbenar jatuh cinta
Namun hati kecilnya menghalang dia meluahkan rasa cintanya
Dia takut 
Dia rasa tidak layak
Dia rasa dia bukan siapasiapa untuk dicintai
Dan dia memilih untuk memendam perasaannya


Namun dengan memendam rasa hati
Membuat dia sakit sendiri
Malam dia kian sepi
Yang ada hanya suara si gadis yang sering berbunyi indah seakan di sisinya


Yang dia mampu hanya berdoa pada Tuhan
Agar dia punya kekuatan untuk meluah isi hatinya
Kalau bukan sekarang mungkin di suatu hari di masa depan
Dan mogamoga waktu itu si gadis masih setia menantinya


Untuk awak gadis pencuri hati,
awak menenangkan hati saya
suara awak membelai jiwa saya 
manja awak membahagiakan saya
maafkan saya kalau diam saya melukakan hati awak
saya belum bersedia untuk itu
saya harap akan tibanya saat
jari jemari awak dapat saya genggam 
dan waktu itu saya bisikkan pada awak
will you marry me?


semoga Tuhan berikan kekuatan hati ya, sayang. 



0 orang mendoakan:

Duit Poket