CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Wednesday, July 27, 2011

Senyum





" Awak, langit oren tu cantikkan?" 


" Awak lagi cantiklah. Langit tu biasa saja."


" Kalau langit pun boleh berubah warna, apalagi manusia. "


" Tapi itu bukan saya. "


" Awak, kalau tibatiba saya tak ada awak cari tak? "


" Carilah. Sebab saya sayangkan awak. "


" Kalau tak jumpa? " 


" Usaha sampai jumpa. "


" Kalau tak jumpa juga? "


Sepi.


" Jawablah. Kalau dah cari tapi tak jumpa juga?"


Senyum. 


" Saya akan berdoa tiatiap hari pada Tuhan agar lindungi awak dari segala bencana. Sentiasa memerhatikan awak. Saya akan duduk di sini, tiap hari, lihat langit oren kegemaran awak dan tunggu awak kembali. "


" Kalau saya tak kembali? "


" Saya akur kalau itu tertulis untuk saya. Saya akan simpan cinta dan sayang saya pada awak dalamdalam hati saya. Saya akan selalu doakan kebahagian awak. Dan saya akan ingat awak sebagai kenangan terindah dalam hidup saya. "


" Kalau saya kembali? "


" Saya lelaki yang paling bertuah."


Senyum dan akan simpan senyum itu selamanya. Harap.

0 orang mendoakan:

Duit Poket