CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Saturday, August 20, 2011

Kalian Bagaimana?




Hari itu ke kelas sociology feveret aku
Dan topic dibincangkan tentang Death and Dying
Tibatiba pensyarah tulis kami semua tulis surat
Eh, bukan surat. Tapi harapan. 
Tuliskan ada sekeping kertas
Tentang ini ;

Seandainya kamu mati nanti, apa yang kamu mahu kedua ibubapa kamu, adik beradik kamu, suami kamu dan anakanak kamu kenangkan tentang kamu. Sesuatu yang baik atau sesuatu yang buruk. 

Jadi, aku pun karanglah harapan itu.
Agak panjang.

Nanti aku ada waktu senggang aku cerita di sini ya
:)

Tapi sebelum itu
Mungkin kalian semua boleh cuba menulis tentang harapan ini juga

;) 
Dan simpan harapan itu dalam kotak hati kalian


- Hidup ini pentas dan kitakita ini pelakonnya. Aku harap aku adalah pelakon yang baik meski bukan yang terbaik. Kalian?  -



0 orang mendoakan:

Duit Poket