CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Saturday, August 20, 2011

Melodi | Bukan Aku Kau Cintai




Tengah berchit-chat dengan MR.S di Facebook
tba-tiba dia tanya

" anything new? "

aku katakan tiada sebab memang tiada
dan dia suruh aku dengar lagu ini
hayati liriknya



a


Mr.S kata, 

" Saya nak awak kuat macam tu. :) "

Untuk Mr.S,
saya cuba ya...saya cuba jadi kuat...
terima kasih sebab selalu ada temankan saya
waktu saya perlukan seseorang awak tak pernah lokek waktu dengan saya
bila saya nangis awak selalu pinjamkan bahu awak untuk saya
temankan malam-malam saya
hiburkan hati saya
dengar masalahmasalah saya dan cuba kurangkan bebanannya
terima kasih awak...

;)



0 orang mendoakan:

Duit Poket