CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Monday, August 8, 2011

Maafkan Saya - Ini Terlalu Berat




Hurm.
Tadi tibatiba dia muncul kembali
tapi munculnya dia
untuk meminta sesuatu yang aku takkan mampu buat

dia kata ;

Saya hilang dlm masalah saya..lepaskan saya Dari hati awak.. lalu saya lepaskan awak...

Iman,

maafkan saya
saya tak mampu Iman
sungguh saya tak mampu
seperti pernah saya bilang pada awak
saya sayangkan awak
saya benar cintakan awak
maafkan saya
permintaan awak yang satu ini tak mampu saya tunaikan
sungguh saya tak mampu

izinkan saya simpan awak dalam hati saya
sampai bilabila
tak ada lagi yang boleh gantikan awak
awak lain
kasih sayang yang awak beri juga lain
meski ia mungkin palsu
tapi ia bahagiakan saya

maaf Iman
awak akan selalu ada dalam hati saya
sampai saya mati
saya takkan lepaskan awak
sebab
saya tahu saya tak kuat mana

saya hanya mampu lepaskan awak
terbang ke mana awak mahu
untuk melepaskan tali yang mengikat kita
itu mustahil

pergilah mana awak mahu
andai satu hari awak terasa ingin kembali
awak tahu nak cari saya di mana

sekali lagi
maafkan saya 
saya takkan lepaskan awak dari hati saya


- jujur, saya akan terus tunggu awak hingga 2015. Seperti pernah saya katakan dulu. Sehingga waktu itu, awak bebas untuk lakukan apa saja, pergi ke mana awak mahu. Maafkan saya kalau ini keterlaluan. Tapi awak dah ambil hati yang saya simpan di tempat paling dalam. Dan, saya takkan terima hati saya yang ranap itu! Kalau ingin kembalikan hati saya, tolong kembalikan dengan bentuk asal! -





4 orang mendoakan:

laskar pelangi said...

semoga tabah menghadapi ujian dan dugaan daripadaNYA. Allah tidak melakukkan sesuatu tanpa hikmahnya:)


salam ramadhan!

Mellyana Sara said...

terima kasih. ;)

A said...

:')

Mellyana Sara said...

:')

Duit Poket