CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Monday, August 8, 2011







malam ini saya nangis
saya nangis semahunya
sepuas hati saya
saya nak nangis sampai saya penat


maafkan saya
saya tak mampu lupakan awak
saya dah cuba
saya tak mampu


maafkan saya


malam ini
biar saya nangis semahunya
tadi saya purapura kuat


maafkan saya


saya lepaskan awak pergi
kalau itu bahagiakan awak


tapi andai 1 hari awak tak tahu
kemana lagi harus awak terbang
pulanglah


saya di sini
di sini


p/s : di taip dengan jurai air mata selebat hujan. sakit ini, biar saya simpan sendiri. saya janji. takkan ada lagi nama awak di sini. tapi untuk berhenti menulis tentang awak, maaf. itu takkan terjadi. mungkin akan ada. saya doakan awak bahagia. terima kasih untuk sejam awak beri tadi. akan saya simpan kemaskemas dalam kotak ingatan saya. awak, lelaki terhebat di hati saya Hifzul Iman.





0 orang mendoakan:

Duit Poket