CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Monday, September 12, 2011

2 Gadis dan 1 Teruna



hey gadis NZ
aku sayang kau
serius dowh
aku sayang kau
selain dia dan dia
kau masuk dalam list aku juga

perkenalan tidak sampai seminggu
buat kita serapat ini

terima kasih Tuhan
untuk anugerah ini

weh gadis NZ
aku janji aku takkan tinggalkan kau
serius
takkan
selama mana kau perlukan persahabatan ini terjalin

:)

gadis Penang
sayangkau juga
peneman setia aku 
terima kasih layan tangis aku tempoh hari
dan 
dengar cerita sepi aku tiap hari
aku sayang kau gadis Penang
:)

kau teruna Rembau
kau memang terbaik
sayang kau juga
serius
pendengar setia
pemberi pendapat terbaik juga
dari sudut seorangnya lelaki

:)

harap persahabatan aku dengan kalian bertiga kekal
meski kalian tidak kenal 1 sama lain
kalian adalah yang terbaik dalam hati aku!


1 orang mendoakan:

yui said...

friendship is sweet... good luck

Duit Poket