CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Monday, September 12, 2011

Kesian kau KISAH PENDEK



Kesian kaukan
Dapat dia yang begitu
kesian kaukan
dicintai dengan begitu
kesian kaukan
bahagia kau begitu
kesian kaukan 
kerna jadi begitu

Tak apalah
semoga begitu kau itu
tidak terus begitu
sebab serius
aku kesian melihat kau begitu

Hahahahahaha!

Maaf.
Tergelak jahat pula.

Hey lelaki comot kusut masai 
Kau kelihatan bingung
Benar kebingungan
Kesian kau kan

Hahahahaha!

Eh, jahat lagi bunyinya.
Maaflah.
Aku tak tahu nak kata apa
kecuali

KESIAN!


;) Sadis ya hidupmu sekarang sayang. Aku fikirkan kamu bahagia kini. Rupanya bahagia dalam cengkaman harimau siam. Hehehehe! Tak apalah. Serius. Jangan hubungi aku lagi. Sebab aku yakin. Kalau kau hubungi aku selepas ini, pasti itu masalah. :) Benci dowh! Eh. Salah. Kesian dowh! 

p/s : kalau terasa, tak mau minta maaf. Sebab bukan salah aku pun. Hee! Kau perempuan. Sudahlah stalker di sini. Blog aku tak ada apa menarik. Kau takkan jumpa cerita kau cari. Oh. Pada kau aku tak kesian. Tapi aku SIMPATI!. Hahahahahahaha!


4 orang mendoakan:

deem said...

hehehehe....adei sama kah kucing siam itu?eh kucing ke?hehehehe.

Mellyana Sara said...

Hahahaha! kucing manja la deem. Harimau garang! :D

deem said...

hahahaha...jaga2 nanti mell kena cakar dgn harimau...ngaaaaaummm!!!

Mellyana Sara said...

aummm! takut mak.:D

Duit Poket