CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Tuesday, September 6, 2011

Kisah Pendek 20 ( Last )





kelmarin hadir kau bawa cahaya
dan hari ini
pergimu meninggalkan lara


hati remuk ini 
biar aku simpan dalam peti
aku kunci rapi
agar tak tercuri lagi
oleh seseorang persisnya kamu


hati remuk ini
biar aku renyukkan lagi
agar jadi debu lalu terbang
di bawa angin pergi
sakit tahu?


hati remuk ini
yang pernah kau belai dulu
kini hancur kau pijak 
kenapa ya?


bayangan kau saja seolah mampu membunuh aku
kenapa tak diambil saja pisau
dan tikam dada aku
lalu koyakkan dan lihat
apa ada dalamnya
penuh dengan namamu


. . . . . . 


hati remuk ini
kalau pun ada yang sudi
entah bagaimana harus dia usaha
agar kembali pulih


pada aku
biar ditinggal mati dari ditinggal pergi
ya
aku yang memilih untuk pergi
sebab aku rasa sudah sampai saat aku pergi


tak perlu tahu mengapa
tak pernah penting bagi kamu
sama seperti bagaimana tidak penting aku
pada kamu


kenapa ya
aku jatuh cinta sama lelaki seperti kamu
apa ya hebatnya kamu
apa lebihnya kamu


....


hari ini 6 September 2011
dan hari ini
hari akan aku kenang sampai aku mati
sampai aku mati


selamat tinggal
dan serius
seseriusnya lahir dari hati aku
selamat tinggal
aku harap aku takkan dengar apaapa berita tentang kau lagi
melihat bayang kau
atau merasakan hadir kau


kalau saja aku boleh bunuh 6th sense ini~



3 orang mendoakan:

Mellyana Sara said...

deem...peluk aku erat kuat deem... alirkan sedikit semangat kau pada aku... :'(

deem said...

nak semangat kuat?ada.atas tikar sejadah.paling bnyk semangat kat situ.tak percaya?cuba try.walaupun aku tak pernah try sebab tikar itu bukan untk aku :).

Mellyana Sara said...

aku sayang kau deem!

Duit Poket