CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Tuesday, September 6, 2011

Selamat Hari Lahir Untuk Saya



Alhamdulillah.

Selamat hari lahir Nur Amalia Binti Md Masrom
24 sudah aku ini
dah jauh juga aku berjalan dan melihat

:)

Birthday tahun ini tak ada mesej yang tersayang
cuma sms dari ayahbonda dan sahabat handai

Lain ya rasanya bila kita single dan menyambut birthday

Oh~
Di ulangtahun ke24 ini juga aku sudah nekad
senekad hati
melepaskan IMAN pergi
pergi jauhjauh dari hati aku
dia bukan untuk aku lagi dan takkan pernah hadir untuk aku

Kuat ya hati takmau sesedih sangat
kan masih punya ayahbonda adikadik dan kawankawan

:')

Thanks untuk awak sebab beritahu dengan cara begitu
maaf
saya tak bodoh untuk faham tak buta untuk menilai

......




4 orang mendoakan:

mytafa said...

selamat hari jadi, mellyana

Mellyana Sara said...

thanks kucing kuyup! ;)

deem said...

selamat hari lahir :)

Mellyana Sara said...

thanks deem...

Duit Poket