CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Tuesday, November 15, 2011

Azhar Mustapa | Melodi Cinta


Hari itu saya dan Azhar
cipta sebuah lagu bersama

dia buat lagu
dan saya buat lirik

dan akhirnya hasil kerjasama kami
terhasilnya

MELODI CINTA





kau bidadari terindah
yang ku temu dalam lewat hariku
kau yang 1 antara seirbu
kau menawan hatiku

saat bertentang mata denganmu
seluruh jiwaku berlagu
melodi cinta ku cipta buatmu
agar jadi pengubat rindu

Chorus

tiada kata yang mampu ku ucapkan
untuk aku miliki seluruh isi hatimu
agar dapat aku khabar pada dunia
betapa aku cintai kamu

kau tercantik antara yang ada
kau terhebat di dalam jiwa
kau sempurna di pandang mata
sungguh cinta
aku mahu kamu

*ulang *

cintaku
dengarlah lagu ku cipta buatmu
agar kau tahu
rahsia hati ku
betapa benar aku cintaimu




0 orang mendoakan:

Duit Poket