CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Sunday, November 13, 2011

Selamat Tinggal Mr.Polo





Selamat tinggal awak.
Maafkan saya sebab terpaksa kotakkan awak balik.
Terima kasih untuk 4 bulan awak menemani saya.
Hadir di sisi saya siang dan malam.
Temani tangis tawa saya.
Terima kasih awak.
Mungkin memang Tuhan mahu saya melangkah jauh
lalu yang rosak itu adalah jarumnya.
Bukan badan, bukan tali, bukan cermin.

Untuk awak,
jaga diri baikbaik Iman.
Saya minta maaf sebab jam ini jadi begini.
Saya tahu warranty sampai 3 tahun tapi saya tak tahu kedainya.
Saya tak mahu ke Terengganu semata untuk ini.
Biar saya simpan sebagai kenangan terindah.
Awak, sentiasa dalam hati saya.

Dan hari ini, awak yang ke-5.
Selama tinggal.


p/s : mungkin selepas ini, lebih baik beli jam sendiri supaya hati tak sarat sakitnya begini. :') kuat ya nur. kuat.

0 orang mendoakan:

Duit Poket