CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Sunday, March 4, 2012

Buntu





Bersendirian di kamar menghitung berlalunya hari
Bagai mimpi bilamana aku merelakan kau pergi
Aku sendiri yang membukakan pintu dan melepaskan
Jejak-jejak yang kau tinggalkan kini
Bagai bilah pedang yang menikam di hati
Pedih sakit perit bersatu menjadi satu
Aku cari kau di segenap ruang 
Aku lihat kau berdiri di sudut kamar ini
Berdiri tersenyum melihat aku
Apakah itu senyum sinis mu?


Terkadang aku terfikir apa betul tindakan ku ini?
Apakah ini yang selama ini aku nanti?
Tapi kenapa apa yang ku rasa bukan bahagia malah derita.


Sini sayang,
Tolong perbetulkan aku andai aku salah
Tunjukkan aku jalannya andai aku sesat
Aku buntu tanpa kamu
Aku bingung sendiri


Bantu aku leraikan kekusutan ini
Agar aku mampu kembali terbang
Membelah langit merentas lautan
Demi sebuah cinta hakiki

0 orang mendoakan:

Duit Poket