CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Friday, March 2, 2012

Kenangan





Dalam melewati sehari-hari dalam hidup aku
Kadang hadir juga rasa sunyi
Melihat orang lain berpacaran berdua
Terasa juga ingin begitu 
Melihat teman-teman naik pelamin kadang hadir juga rasa cemburu


Dulu,
Waku dengan Sang Pencinta meski dia sering sakit
Sering koma berhari-hari,
Jadual hidupnya dipenuhi minor operation,
Tapi aku tak pernah sunyi,
Pesakit kanser tahap kronik seperti dia sangat sensetif,
Kami selalu bergaduh,
Katanya aku terlalu sibuk dan tiada lik kelas,
Semata nak aku dengarr cerita dia untuk hari tu,
Semata nak aku dengarr cerita dia untuk hari tu,
Dan aku selalu kata dengannya,
" Sayang, awak ni memang tak romantik,
tapi bila awak romantik saya boleh jadi angau! "
Aku putus dengan dia sebab kami tak sefahaman.
Hubungan bertahan 6 bulan. 
Dia lelaki paling optimis aku pernah jumpa.
Dia matang dan rasional.
Semoga awak baik-baik kat sana.
Saya tak tahu keadaan awak.
Tapi saya doakan yang terbaik untuk awak.



Iman.
Rasa dah banyak aku cerita dalam ini.
jadi, tak ada lagi apa untuk diceritakan. 
Moga awak bahagia.




Rencana Tuhan sudah cukup baik.
Sabar dan lalui hari-hari dengan tenang.
Di hujung jalan nanti pasti ada bahagia menanti.
Insya Allah.




=)



0 orang mendoakan:

Duit Poket