CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Saturday, May 26, 2012

Harga



Saya tak janji yang terbaik
tapi
Saya janji saya akan selalu ada
Untuk berkongsi dengan awak
Semua yang awak dan saya ada
:')


Sini meh saya peluk
*hugs*


" Menangislah kerana sesuatu yang bernilai bukan hanya di mata kamu tetapi juga di mata Tuhan. Sesungguhnya, itu adalah perbuatan yang mulia. "




6 orang mendoakan:

hanaahmad said...

untuk orang yang kita sayang, yang kita mahu sentiasa ada, ia sudah jadi satu kewajipan untuk selalu ada dengan mereka, di mana-mana walau sudah terpahat di hati. Kan? :)

Mellyana Sara said...

benar. :) untuk orang kita sayang, pastinya akan berusaha untuk selalu ada.

RaimiSyazwan said...

Yup! Setuju, setuju

LuVidA^^ said...

huhu! tacing baca ini

Mellyana Sara said...

Raimi, hehehe! :)

Mellyana Sara said...

alolo sis...x mau tacing... :')

Duit Poket