CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Monday, May 28, 2012

Hati


Untuk mencintai seseorang tidak perlukan sebab
Kerana jika mahu dinyatakan sebabnya
Boleh jadi kau sukakan dia kerana bau ketiaknya
Atau mungkin sebab perut buncitnya atau punggung mantapnya
Boleh jadi macam-macam

Jadi pada aku untuk mencintai seseorang aku tak perlukan sebab
dan sebab itu bila dia tanya kenapa aku memilih dia 
sedangkan ada ramai lagi lelaki lain
malah yang lebih sempurna dari dia
aku cuma senyum

" I dont need a reasons to 'sayang' you," i said. 

" I knew it. I just want you to define what are you mean by that. Thank you for 'sayang' me," he said.

=) 

" Kalau kita ditakdirkan, saya akan pastikan awaklah orang yang paling bahagia kat dunia ni. "

Dan saya yakin, awak memang mampu membahagiakan sesiapa saja. Beruntung siapa miliki awak nanti. 


(^_*)


2 orang mendoakan:

RaimiSyazwan said...

"Mencintai dia kerana dia adalah dia"

Thumbs up

Mellyana Sara said...

thankss! :)

Duit Poket