CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Sunday, June 24, 2012

Aku Tahu Kau Mampu



Selalu dia berbisik pada aku. Soalnya dia, " Kenapa aku yang kau berikan hati? Kau tahu bukan aku tak sempurna untuk kau cintai?" Aku senyum. Rautnya yang tenang aku tatap. Lalu dengan suara yang perlahan, yang cuma bisa didengar dia aku menjawab, " Aku beri hati aku pada kau sebab aku tahu kau akan mampu mejaganya. Selama ini, si sempurna tidak pernah menjaga hati aku dengan baik. Aku sering dipermainkan. Mereka semua itu bisa melihat, tapi yang mereka lihat cuma kecantikan luaran. Tapi kau tidak. Ketidaksempurnaan itu mengajar kau menghargai setiap apa kau miliki dan aku benar yakin kau akan mejaga hati aku dengan baik."


Seraya belakang telapak tangannya aku usap perlahan. Lalu jemari kami bertaut. Dan saat itu aku tahu, hati aku dan hati dia, bersatu.



0 orang mendoakan:

Duit Poket