CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Monday, July 30, 2012

Dia Bukan Milikku

Aku tak pernah minta dia datang. Tak pernah aku seru namanya berulang. Namun, hadir dia mengundang rasa senang. Dia yang aku damba, yang pernah aku cinta. Dia yang melengkapkan setelah separuh dari jiwa aku hilang tiada. Dia datang saat malam hadir membawa seribu mimpi dan pergi bila matahari jelma pagi. Dia pernah kata dia sungguh mencintai namun akhirnya dia pergi. Mencari, dan tak pernah aku temui. Terkadang aku harap yang bila dalam lena, dia hadir bersama rasa bahagia. Atau mungkin saat terjaga pagi hari, dia yang di sisi. Namun angan mana mungkin menjadi realiti. Aku mula mengerti, kini dia tiada lagi dalam hidup aku. Dia, bukanlah tercipta dari rusuk kiri ku. Dia bukan yang didatang Tuhan untuk aku. Dia, bukan milikku.

Kini yang tinggal cuma sisa cinta dalam hati. Ku biarkan berkubur tanpa nisan. Semoga kau bahagia dengan apa jalan yang kau pilih.

Kenangan kita, aku simpan di sini.
Di mana segalanya bermula.
Kerna sesungguhnya aku sudah mula letih untuk terus menanti.

0 orang mendoakan:

Duit Poket