CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Monday, July 2, 2012

Papan Tanda Untuk Kamu





Hati sakit - perit
Hati luka- bernanah
Hati jatuh lagi di tempat yang salah


Kau janji kau akan selalu ada
Untuk teman aku sampai mati
Teman aku di sini, di sisi, 
Peluk aku cumbu aku
Bermanja sampai ke tua


Tapi


Kau pergi, kau lari jauh-jauh
Makin aku kejar
Makin kau hilang


Hey,
Boleh aku pesan sesuatu?


Tidakkah kau nampak di papan tanda sepanjang jalan yang kau lalui itu di mana pesannya yang tertulis di situ,


" Kembalikan hati yang kau tak ingin miliki. Jangan permainkan ia. Pulangkan. Andai dah tak suka. Jangan lari cuma. Pulangkan. Kasihanilah si dia."


Di sini, aku tunggu kau ya.
Hingga kau datang dan pulangkan hati aku
Tak apa, tak apa.
Biar tak sempurna asalkan ia kembali ke tempat asalnya.



Duit Poket