CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Monday, July 2, 2012

Bila Aku Ingin Bersuara



Untuk seorang sahabat yang aku sayang, yang aku anggap abang, yang sejak hari pertama aku kenal - dia telah hidup dalam hati aku. 


" Maafkan aku sebab jarang berhubung dengan kau. Sesungguhnya kau lelaki misteri pernah aku kenal. Gambar kabur kau, masih aku simpan. Mungkin tanpa pengetahuan kau. Aku baru sedar yang kau sedang kesakitan. Masih belum sembuh ya sakit itu? Moga kau bersabar dan diberi kekuatan oleh Allah s.w.t. =) Aku tahu kau kuat. Mahu tahu, di TV3, ada sebuah drama tv bertajuk Dejavu di Kinabalu. Rasanya, kalau kau tengok drama tu, kau mungkin menangis lebih hebat dari aku. Walau hati kau sukar aku duga, tapi aku kenal sedikit sisi yang kau sembunyikan.


Aku harap, kau sihat secepat mungkin. Rindu nak manja-manja dengan abang seorang. =) Jaga makan, minum, jangan culas makan obatnya. =)


Aku harap, kau tahu yang aku rindu sayang kau selalu.


Yang benar,
adikmu. "





2 orang mendoakan:

Jiwa Perempuan Gila said...

semoga dia cepat sembuh

Mellyana Sara said...

insya Allah. :)

Duit Poket