CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Monday, October 22, 2012

Putus Asa Rasa Yang Celaka




Kadang aku rasa give up dengan apa yang aku tengah buat. Cubaan untuk jadi yang terbaik. Konon nak jadi the best among the best. Paling celaka. Bila aku give up in relationship. Dengan ex aku dulu pun sebab aku give up dengan dia. Aku tak leh handle lagi dengan perangai dia yang suka layan perempuan. tabur janji manis. pastu end up, dia dumped pompuan tu. Shit! Aku tak suka. Kalau dia boleh buat dekat orang lain, tak mungkin dia takkan buat dengan aku.

Aku pernah give up dengan Iman. Bila dia dok ungkit pasal masa lalu dia. Pastu compare dengan life aku masa tu. Dia called balik aku cancel. End up, aku kata aku tak nak kawan dengan dia lagi. Tapi, dia pujuk and lastly, dia dumped aku macam ini.

Dengan pakwe rawang pun aku pernah give up masuk dua bulan kami kawan. Semua pasal dia cam berubah. BBM aku tak reply. Aku mention tuiter tak jawab. End up aku just tuit, aku dah give up. Kalau dia senyap, teruskan je senyap. Dia reply, dia kata yang dia nak masa. So, dia explain macam-macam. And kami still kawan sampai sekarang. Cuma yang aku tak sure, sampai bila.

Sekarang, bila aku try kawan ngan lelaki, yups. sometimes aku rasa annoying bila aku je dok start perbualan dengan dia. :) 

Aku tahu perasaan cam tu. So, bila dia end up conversation macam tu without saying goodbye or pape lah, pada aku tu macam hint yang,

"Dah. Tak yah text. Aku rimas. Aku ada kerja nak buat."

So, again. Aku give up. Dan sekarang, aku give up dengan dua manusia ni.
Seriously.
Sangat.

Kalau dorang baca, aku just nak cakap yang,

"Called me whatever you want. Paranoid, mengada or whatever. I don't mind. :) Take care. Bye."


-end-

1 orang mendoakan:

CintaZulaikha said...

mellllll, akak datangggggggggggggg..weeeeeeeeeeee. jpa gak belog cik kak nih, akak follow..hehhe

Duit Poket