CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Thursday, November 1, 2012

Letih




Letih dengan kata orang.
Itu, ini.
Begitu, begini.

Mohon beri aku ruang tentukan apa yang aku mahu
Boleh kan?

Apa kata carik di kain itu yang diambil berat,
Dan bukan soal aku.

Tahulah aku menjaga diri.
25 tahun sudah usiaku.
Dan sudah dewasa untuk menentukan apa yang aku mahu dan tidak.

Bukan kamu yang memerhati.
Berkata itu, ini,
Begitu, begini.

Apa kau tak pernah merasa letih?



8 orang mendoakan:

Crack said...

The question that came into my mind when I saw this is, can you be sure that you won't give on that person? larik topik? sorry?

Mellyana Sara said...

awak faham tak apa yang saya cuba sampaikan? ;)

Crack said...

(T.T) actually paham...tapi nak jugak balas yang kat dalam gambar kat atas tuh...heheheheh...

Mellyana Sara said...

jawab yang gambar ke?

:)

Sebab saya letak gambar tu, orang selalu give up lepas kenal saya sebab dorang kata saya complicated sgt. :)

Pan. said...

biasalah tu manusia.mana pernah letih.yedak

Crack said...

haha...it's ok..saya becinta dengan sorang ni for 4 years then we broke up...kenal dgn sorang lagik 1 years then we get married...hidup macam tuh. plan is to be surprise. Jangan risau lah..

Mellyana Sara said...

betul tu Pan. :)

Mellyana Sara said...

Setuju dengan awak Crack. :)

Duit Poket