CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Wednesday, October 31, 2012

Sial!



Bila mana hati ini kau hancurkan
Dan kau pergi tanpa menoleh aku lagi
Kau telah aku bunuh bersama angan dan mimpi

Sesaat kau hadir dan membahagiakan
Dan sesaat juga kau perlu untuk mengecewakan

Bodoh aku kerana mempercayai
Bodoh aku juga kerana terlalu mengasihi

Matilah kau dengan segala janji manismu
Moga kuburmu tak bernisan bertanda
Moga jasadmu hancur dimamah waktu

Kalau ku tahu begini akhirnya
Tak aku serah jiwa untuk dicintai

Kalau ku tahu begini sakitnya
Tak aku tunduk dengan janji-janji

Sial!



3 orang mendoakan:

CintaZulaikha said...

uish apasal nih...panazzz nampak.

Mellyana Sara said...

hikhikhik! x de apa2. :D

Mellyana Sara said...

hikhikhik! x de apa2. :D

Duit Poket