CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Thursday, November 29, 2012

Selamat Hari Lahir Pemilik Rusuk Kiri Yang Hilang



28 Novermber 2012.

Seharusnya tarikh ini dinanti berdua. Tapi, bukan jodoh kami.
:)

Selamat ulang tahun yang ke29 pemilik rusuk kiri yang hilang.

Sekali lagi,
Untuk tahun kedua,
Awak tiada di hari ulang tahun untuk saya sampaikan ucapan manis untuk awak kenang sampai mati.

Saya tahu,
Awak belum tentu baca apa yang saya tulis di sini.
Tapi, 
Kalau awak terbaca,
Saya harap awak tahu yang rasa ini masih sama seperti dulu.

Meski awak bukan untuk saya.

Semoga bahagia dengan dia.
Semoga berjaya dunia akhirat.
Semoga tercapai segala impian.

:)

Saya, rindu.

















3 orang mendoakan:

Unknown said...

mcm mne ia pemilik rusuk kire kalu dia tak kan berpaling untuk awk mell?

Mellyana Sara said...

saya ada kenangan dengan gelaran tu Iffah. Tak kira dia pemiliknya atau tidak, kenangan tu takkan mati.

Maybe saya tak move on sebab ini pilihan saya.

Ah, susah nak xplain. :)

Shalimar Yusof said...

jgn merindu hingga abaikn diri erk...

Duit Poket