CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Tuesday, November 20, 2012

Sebuah tulisan untuk Lari Dari Syurga


Bismillahirahmanirahim.

:)

Alhamdulillah.
Alhamdulilah.
Alhamdulillah.

Beberapa bulan lepas, aku ditawarkan untuk menulis satu cerpen di bawah label Buku Hitam Press untuk buku ke-4 mereka. Awalnya aku menolak. Sibuk. Dan ditawarkan sekali lagi. Jadi, apa salahnya aku mencuba. Dan semalam, buku ini sudah mula dijual.

Alhamdulillah.


Ini cover depan


Dan ini cover depan belakang

=)

Di awal tahun 2012, aku ada list beberapa impian yang aku ada.
Salah satu darinya ada novel sendiri.
Tapi, aku keluarkan zine dulu.
Kemudian, tawaran menulis untuk LARI DARI SYURGA dari Buku Hitam Press.
Dan novel untuk Penerbitan Darmasiska.
Dan novel ini akan diterbitkan tahun depan.
Itu pun kalau tak ada apa-apa halangan.

Di setiap jatuh bangun aku,
mama tak pernah jauh.
Di setiap tawa dan hiba aku,
Jemah dan Ariff tak pernah tinggalkan aku.
Di setiap runtuh hati aku,
ayah ada untuk kejutkan aku.

Terima kasih.
Semoga Tuhan membalas jasa kalian dengan syurga.

:)

Syurkur. Alhamdulillah.


p/s : buku boleh dibeli melalui Buku Hitam Press. Klik je link tu ok? :)







5 orang mendoakan:

Azhar Ibrahim said...

Hi kakam power! :-)

Mellyana Sara said...

Hi abam power! :D

Apih El Nino said...

Mellyana Sara idola saya. Congrats, and all the best to you :)

Mellyana Sara said...

;) thanks adik!

Anonymous said...

Tulisan yang paling jujur pernah aku baca
Adalah pada blog amimustafa yang dia gelarkan sebagai laridarisyurga...

Sebuah blog yang berusia tiga tahun dan tamat pada tahun lepas...(rugi kau tidak membacanya)

dan pabila,Buku laridarisyurga dikeluarkan,
Ami tak cakap apaapa..
Tak komen apaapa.

Hah..

Duit Poket