CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Sunday, January 20, 2013

Save The Date 19.01.2013


Assalamualaikum.

:)


Semalam, 19.01.2013, berlangsungnya Puisi Satu Petang di Taman Tasik Dan Rekreasi Seksyen 7 Shah Alam. Aku ke sana dengan Ferd. Ok, ekceli ini first time dia join event begini. Almaklum saja, Ferd bukan dikalangan kami-kami. Hahaha!

Dia punya segan, punya malu tak payah kata. Tapi aku tahu, dia excited. Dia kata, "Rugi abang tak bawak camera. Lagi-lagi datang event rare macam ni." Rileks abang. Pasni, setiap PSP saya usung abang k? Hikhikhik!

So semalam, antara yang berlangsung - bermonolog, berpuisi, ada game kad Hai, Saya Sayang Awak, menyanyi dan ada beberapa lagilah. Memang nampak keterujaan dia semalam. So semalam juga, pestime aku bawak dia lepak santai macam tu. Saja nak dia kenal dunia aku. Maklum saja, kami bukan dari dua dunia yang sama. Maybe next event, bawak lagi. So lelama, takyah aku ajak, manatau dia yang dok remind aku balik.


Oh semalam juga, waktu mahu pulang dia kata,

"Penulis ni, maksud cinta pada mereka lain kan? Bukan macam yang sebenarnya kita semua nampak." Dan aku, sekadar tersenyum dan mengangguk. Lain abang, lain. Takpe. Nanti sampai satu masa, abang akan faham kelainan tu. Heeee!


Ini gambar semalam. Hikhikhik! Ye, love tu memang untuk dibuat bergambor. Bukan khas untuk aku sorang k. Thanks pada yang mendoakan semalam, pada yang kata puisi dia baca tu untuk mell. Awak semua suwit sangat!

Semoga jumpa di lain masa.

Saya sayang awak!
Mohon doakan kami yaw!

Hikhikhik!

p/s : pada Ferd, thanks for everything semalam. Untuk lunch, untuk abc special dan juga melayan saya sepanjang hari. Oh, thanks juga hantar saya pulang dengan selamat. :')



12 orang mendoakan:

pemuzik jalanan said...

Ehek. Selamat berbahagia awak! Ah cemburunyaaa. Ntah bila jodoh nak turun dari langit ni. Hii.

Yang benar,
Conan.

ferd said...

hai, saya sayang awak :)

Mellyana Sara said...

Conan,
Insya Allah dik. 1 hari nanti. Sabar dan jangan putus berdoa. kakak tunggu hari kamu pula ya. :)

Mellyana Sara said...

Ferd,
Saya sayang awak juga.

:)

asip محمد said...

alamak sugar rush!! manisnya.. haha

Nur Syafiqah bt Yahya said...

Alahai..... kak liaaaaa..... so sweettt...... cemburunyeeeee....(^_^) moga kekal ke akhirat, Aamiin...

Mia said...

jangan nak buat suwit sangat . kita jelly muck kot ! T_T

Mellyana Sara said...

Ah, malu pulak ngan asip. hehehe.

Mellyana Sara said...

Thanks dik. Amin. :) doakan ye.

Mellyana Sara said...

ehehehe. mel doakan eh. :) muah!

Felly Sophia said...

Atototo. Comelnya awak berdua!

Mellyana Sara said...

Hye Fel.
Muah!

Hahahaha!

Duit Poket