CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Friday, January 25, 2013

Happy 1st Monthsary


Assalamualaikum.

=)




Weeehooo!

Hari ni 25 Januari 2013. 
Maka hari ini juga genaplah sebulan aku dan Ferd memadu kasih.
Untuk sebulan ini, macam-macam dah dilalui bersama sebenarnya. 

Semalam, 24 Januari 2013 - keluar ke Key Ell. 
Semalam, macam di syurga. Semalam, bahagia tak usah kata.
Semalam, doa moga Tuhan simpan bahagia yang di rasa sampai tua.

Rupanya, tadi selepas aku mengupload ucapan sayang aku pada Ferd, ada manusia tak selesa dengan cara aku hargai dia. Mungkin. =) 

Dude, aku ini memang begini. Memang aku suka tunjuk aku sayang dia. Memang aku tak malu mengaku aku ni dalam bercinta. Bukan aku nak tunjuk aku bahagia. Tak. Cumanya, selama ini aku ini cuma seorang gadis bersedih. Apa jadi salah aku begini? Aku baca kau tulis tadi. Kenapa, kalau beria gembira bahagia di awal bercinta, aku tak boleh genggam bahagia aku ni sampai bila-bila?

:)

Pada Ferd, thanks untuk semalam.
Thanks sebab buat saya happy.
Thanks juga dengan saya menangis malamnya. 

Thanks untuk telinga dan bahu awak yang sering ada untuk saya.
Saya sayang awak.


4 orang mendoakan:

ferd said...

luv u :)

Mellyana Sara said...

Luv u too sweetheart! ;)

Anonymous said...

cinta dalam dosa memang rasa dalam syurga ye dop?

monologmalamhari said...

semoga berkekalan ye ..

Duit Poket