CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Saturday, February 16, 2013

Semakin Faham Semakin Sayang


Assalamualaikum.

:)


Sebelum meneruskan bacaan, ini adalah entry memuji. 
Kalau tak suka, sila tekan button X tu k.
Tak ada paksaan.



16.02.2013. 

Dating! But actually bukan dating pun. Cuma keluar makan and terus ke bundle. Aku kena jaga kedai hari ni sebab ayah ada kerja perlu diselesaikan. So, lepas lunch dalam pukul 1 terus ke bundle and dia balik dalam pukul 8. Waktu entry ni ditaip, maybe dia on the way balik. Kat atas highway nun hah. :)

So,

Dah dekat 2 bulan kami bersama. Mungkin kejap pada yang lain, tapi pada kami...macam lama. Kah kah kah! Tak tau kenapa. Tapi, itulah perasaannya. 

Jadi, untuk tempoh yang kejap ni (kononnya), dah dapat faham sikit peel Ferd. Semakin mengenali kata orang. Satu hal yang aku perasaan dengan Ferd, dia sangat on time. Dude, pakwe first yang on time...ni lah dia. Let say, aku kata nak jumpa pukul 2, pukul 2 tu lah dia dtg. Kalau tak awal sikit. Tapi nak kata lambat dari tu, belum pernah lagi. Dan aku, memang cepat emo kalau orang tak on time. Hikhikhik! Syukur!

Kedua, beliau sangatlah penyabar. Herm. Ada beberapa kali juga aku test dia. Buat perangai gedik, menggeletis tak tentu hala, merengek macam orang hilang punca. Dia tak buat muka cam "Euuuw! Kau pahal dowh!" Tak. Dia cuma tegur cara baik. Then, dia diam. Pendam kot. Hikhikhik! And, kekadang memalam, on the phone aku boleh bantai tido time dia membebel. Bukan sekali. Aku syak, lebih 15 kali dah kot. Sebab on the phone hari-hari. Phew. Kalau lelaki lain, esoknya mesti dah kena bebel.

"You, i tengah cakap u pergi tido. Lain kali nak tido, u cakaplah! Ini buat i macam tunggul je dengar u berdengkur...bla...bla..bla...u ni teruk lah!"

Phew. Ferd bukan lelaki macam tu. Syukur!

Dan benda paling paling paling aku suka, dia respect aku. And yups, protect juga. Hikhikhik! Dalam part respect ni, mungkin persepsi kita tak sama. Cara dia menghormati aku adalah cara yang aku mahu. Ah, kalau kabor pun, panjang pulak entry ni kang.

Btw,
dia tak romantik. Tak. Tak. Tak. Dan tak. 
Tapi dia ada manis dia sendiri.
Manis yang dia-aku faham..
Syukur!




p/s : I Love You!




3 orang mendoakan:

Wadi AR said...

you (baca akak) love me tak? cepat kawen. teng teng teng

Ferd said...

*senyum sorang-sorang* luv u : )

Mellyana Sara said...

Wadi : doakanlah. Hehehe. Murah rezeki, cepatlah. :)

Ferd : hikhikhik! Luv u!

Duit Poket