CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Wednesday, September 23, 2009

aku

tiada manusia yang sempurna..
begitu juga dengan aku...
sememangnya aku dilahirkan sebagai seorang insan
yang ada sifat manja...kenapa?
sebab aku anak tunggal pompuan...
aku x der kakak,x der abang..
hanya ada adik lelaki..
dan diorang pun slalu manjakan aku....lagi2 ariff...

herm...
memang aku manja ngan orang yang aku selesa...
panggil sayang...
say love u...
tp aku tak maksud apa...
sayang aku,love aku cuma untuk yussof...
dia cinta hati aku...
dan aku rasa semua orang tau...
sebab bagi aku...
kalau aku tau,dia tau,kenapa aku kene sorok dari semua orang...

tapi kenapa ada gak manusia yang salah faham...
salah mengertikan kemesraan seorang sahabat...
salah ke aku pggl die sayang....aku cakap i love u...
hanya kerana dia lelaki...
sebab itu je...aku digelar gedik...
natural?apa ada dengan natural?
aku x suka hidup dalam kepura-puraan...
aku dengan cara aku ni...
aku selesa...
cuma kadag-kadang...
manusia buat aku rasa kecewa....terluka...
dengan kata-kata...
dengan perbuatan mereka...

tapi aku masih mampu tersenyum...
sebab senyuman adalah penawar hati yang rawan...

[di dunia nie...tiada sesiapa yang sempurna selain Allah s.w.t...jika cintakan seseorang itu...kita tidak perlu mengubah diri menjadi seperti sidia inginkan...sebab jika di hatinya adanya rasa cinta...dia sendiri akan terima kita apa adanya kita.....kebahagiaan letaknya dihati bukan dimata...jika kebahagiaan itu letaknya di mata....tiada erti sebuah hubungan itu.... ]

0 orang mendoakan:

Duit Poket