CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Monday, June 28, 2010

Hero Saya







*love you so much*

hari ni ekceli mood mell betul-betul tak center. dengan apa yang berlaku semalam.dengan stress study.dengan macam-macam hal yang lain. *sigh* bila semua ni akan berakhir...
urm...mell rindu dia...tak penah jauh dari dia....rindu sangat-sangat *air mata menitik dah*

:'(

nape ya...minggu nie mell banyak sangat rindu kat orang...urm...
hari ni mell nak cerita tentang orang nie...



*click untuk besarkan*




nama diakan ariff....dia adik pertama saya.saya ada 3 orang adik beradik je...saya sorang je pompuan....dia selalu ada untuk saya.saya tau kadang-kadang saya gedik tak bertempat
tapi dia sanggup je layan perangai saya.masa kecik-kecik kami macam kawan baik.pegi mana-mana pun bersama.skunk bila besar...pegi mana-mana bersama orang ingat kami nie pasangan kekasih.hee! dan dia selalu marah bila orang tanya kami kapel ke...


oh ho! hari tue nak tengok prince of persia...so time beli tiket tue...budak tue tanya dia nak seat single atau seat kapel.hee! muka dia merah sebab malu.masa saya sambung study di gombak dia tingkatan 3 dan lepas PMR saya applykan dia sekolah teknik gombak.sebab NAK DEKAT DENGAN DIA....pastu habis SPM dia sambung study di negeri sembilan.dan atas sebab-sebab tertentu
ayah keluarkan dia dari kolej tue *bukan sebab result dia*...


masa kat mantin...dia balik setiap minggu...kalau dia balik selalu pegi jalan-jalan ngan dia....
last pegi jalan ngan dia seminggu sebelum dia pegi Kuantan...
saya yang applykan permohonan dia kat sana..sebab dia nak sambung dalam seni bina..
dah seminggu dia kat sana


TAPI SAYA RINDU DIA SANGAT!


patutnya die yang homesick kan???


*masa raya tahun lepas*

~dia selalu mainkan saya lagu dengan gitar nie...saya rindu....~


untuk abang,
kakak rindu la!
rindu sangat...nak cakap depan kamu kakak segan...
=)
u noe me rite?
duk sana jaga diri tau! jaga iman! itu paling penting.....
kakak doakan kejayaan kamu tau...
urm...
ni 1st time kita jauh-jauhkan...sunyilah abang...
takde kawan nak sembang
hurm...
kejar cita-cita kamu bebetul tau!

kakak sayang abang!

*tears drop on my lappy*


2 orang mendoakan:

semut lelabah said...

entri ko ini sangat menyentuh jiwa dowh!

Mellyana Sara said...

menyentuh ke?urm....dia yang paling rapat~
dia adik..dia kawan baik...n masa single dia juga bf celup saya...x penah jauh2 ngan dia.... ni 1st time...

Duit Poket