CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Monday, June 28, 2010

Musim Award


hari ni mell dapat 2 award

disebabkan nak cepat so kene wat gak hari ni

=)

thanks to miss sya and miss iza.

so mari kita tengok apa yang ada


award dari miss sya




ada soalan uji minda la! meh cek!

1. Anda mesti beri pujian pada pemberi award ni
thanks miss sya yang chantek rupawan!
2. Sila beri award kpd 10 blogger yg laen..

*maaf 5 sahaja saya mampu.ampun eh..*
3. Anda mesti memberitahu kpd 10 blogger ni
baiklah!

4. Bagaimana anda boleh digelar blog yg best n great
bila orang yang baca apa saya tulis selesa dengannya.itu saja.



award kedua pula datangnya daripada miss iza


di sini ada beberapa soklan perah otak tahap PhD~

=)

1. Adakah anda rasa anda HOT ?
tak HOT pun!

2. Upload wallpaper yang anda gunakan sekarang.




3. Ceritakan pasal wallpaper.
wallpaper ni saya edit sendiri....masa nie saya tengah gaduh ngan bf saya.and rasanya baca saya tulis pun paham kenapa kan. =) 


4. Bila kali terakhir anda makan pizza?
bulan lepas kat Sunway Piramid sebelum tengok Prince of Persia

5. Lagu paling latest anda dengar?
Shontelle - Impossible

6. Apa yang anda buat selain menyelesaikan tag ini
takde wat apa-apa

7. Selain nama sendiri dipanggil nama apa?
Nama masa kecik-kecik: lia @ alia @ malia.
Nama masa besar: Yana @ Sara @ Mell @ Melly @ Princess (semua nama nick MIRC)


8. Tag lagi lapan orang!!

*^v^*


9. Siapakah orang no 1 pada anda?
Diri saya sendiri? Sellfish? Do I Care? =)


10. Katakan sesuatu pada orang no 5
saya mampu buat sampai 3 je...maaf ye miss iza...

11. No 3 ada hubungan dengan siapa?
=)

12. Bagaimana pulak dengan no 4
=)

13. Berikan 5 perkara yang anda tau tentang orang yang mengetag anda
saya baru sahaja mengenali beliau tapi dari apa yang saya lihat beliau suka masuk contest dan sukakan kehijauan.

14. Perasaan anda bila menjawab tag ini
MOOD SAYA TAK CENTER *maaf*



*^v^*


siap. =) terima kasih pada anda berdua ya.maaf la~ x ikut syarat....

0 orang mendoakan:

Duit Poket