CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Wednesday, July 21, 2010

I Miss Him



awak
tetiba je malam ni saya rindu awak sangat
kenapa eh...
agaknya sebab awak tak temankan saya 2 malam dah
semalam awak tido awal
hari ini awak ada keje nak buat
serius awak....saya rindu sangat...
dah tak tau nak wat pe dah ni
nak tido macam tak boleh
nak mesej awak takut mengganggu

takpe
macam selalulah
saya tunggu mesej awak pagi esok
sebab
saya tau awak takkan pernah lupa mesej tetiap pagi
sebab setiap hari tiap kali saya jaga dari lena
nama awak dulu saya nampak
Hanz  Sayang

dan lepas tu saya mesti tersenyum! :)



napelah awak jauh sangat~
\

p/s : kalau rindu apa kita kene buat eh? ade idea x...rindu gila dah nie~




5 orang mendoakan:

chibiehazs said...

bf sy pon jauh d brunai.. tmpat dia kje x dapat line.. kadang 2 mggu skali baru dapat connect.. so klu rindu.. sy bace je la msg2 yg dia kasi.. AND.. recoded conversation kiteorang sebelom2 ni.. hehee..

sizukaDeboss said...

kalo rindu kne sabar.hehe~

Camellia said...

chibie : jauhnye~ jauh skt dr mell.hee!

sizuka : sabar selalu~ :)

PUPUT said...

mell..saya pon rindu awk...hehe..xpe sabo2..kumpul2 baru best..btw comei sgt pic kissing tu..^_^

Camellia said...

hahaha! n3 mell mesti ada gambor kissing kalau pasal kami~ gatai kan? hee! macih2~ amik le gambar tue...pakcik google kasik kat mell smlm.

Duit Poket