CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Thursday, July 22, 2010

Selagi Ada Rindu



selagi ada waktu selagi ada rindu
biar beribu batu ingin aku bertemu

* * * * * *

rindu nya saya kat awak
dulu masa awak nak ngorat saya
saya sedaya upaya taknak layan
tapi
awak bersungguh-sungguh dan itu menawan hati saya

sekarang kalau kawan-kawan tanya
macam mana kita boleh bercinta
saya cuma kata
awak ngorat saya
pastu saya ngorat awak balik
hee!

awak
jaga diri elok-elok ya kat sana
saya jauh nak tengok awak
nak teman awak dalam fon ngan dunia maya nie je

tiap hari saya berdoa
laut biar tenang laut jangan gelora
laut hantar kekasih hati saya dengan gembira
sambut kekasih hati saya dengan tawa
laut temankan kekasih hati saya ya
jadi laut yang baik tau!

kalau la laut paham apa saya kata~

awak,awak....
lupa nak cakap
saya sayangkan awak macam mana luasnya lautan
saya rindu awak macam mana luasnya langit membiru
saya cintakan awak sedalamnya lautan itu

*jiwangkan saya?*


lagu ni untuk awak....dengar tau...






p/s : maaf la n3 lately ni asyik pasal benda nie je~ :)



6 orang mendoakan:

Ieda Al-Habsyi said...

tgh mood cintun yek :)

Camellia said...

hee~ :) yerp! gedik kan? hahaha!

니나 Nina Awis said...

jiwang lak...but i like...sgt ikhlas...

Abu Luqman said...

salam ziarah malam2..sm tak keluar .tnet slow

s1t1 2uL41k4 said...

betul kata org atas ni.. jiwang, tapi ikhlas.. susah kan, kalau jauh2.. huu.. seksa..

Camellia said...

nina : thanks... :)

AL : :)

zulaika : thanks.. :)

Duit Poket