CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Monday, July 26, 2010

Lelah Sudah

cik blog
boleh tak saya menangis kat sini
saya rasa down sangat-sangat
saya dah tak tau nak buat apa lagi
saya tau awak tak leh nasihatkan saya
tapi
berikan ruang yang luas ni untuk saya ya
saya janji lepas saya dah puas menangis
saya mop balik lantai yang basah ni
terima kasih cik blog

9 orang mendoakan:

hentakbelipat said...

kadang2 nages tu pun satu care nak luahka masalah...tapi better cari a person nk luahkn

Cik Bucken said...

be tough

NIA said...

be strong girl

Mellyana Sara said...

thanks semua.. :')

Cikbelog said...

kenapa sedih nie? sy doakan awak kembali ceria =)

Ansof86 said...

nak nangis..
nangis tu baik.. tuk cuci mata kita.
n legekan emosi kita,,,

Mellyana Sara said...

urm.kadang2 dalam hidup ada waktunya kita rasa down. thanks semua..esok2 saya oke la nie. :)

Dairy Liyana said...

Sbar ek.. (",)

Mellyana Sara said...

urm...thanks. :')

Duit Poket